بویلرها

سایت گلس مغناطیسی

آموزش دیگ بخار

سایت گلس مغناطیسی  : امروز در ادامه آموزشهای تصویری، یکی دیگر از مستندهای مهندسی را برای شما آماده کرده ایم

سایت گلس مغناطیسی

 امروز قصد داریم درباره سایت گلس  و اهمیت آن صحبت کنیم. سایت گلس ابزاری است که به شما اجازه می دهد تا سطح آب داخل بویلر یا مخازن تحت فشار را از فاصله حدود 100 پایی ببینید.

امروز قصد داریم درباره سایت گلس مغناطیسی  صحبت کنیم و ببینیم چه کاری انجام می دهد.

وقتی با بویلر یا مخازن تحت فشار یا هر چیز دیگری که حاوی آب و مایعی است سر و کار داریم، باید قادر باشیم سطح آب داخل آن را بروشنی مشاهده کنیم.سایت گلس مغناطیسی به ما اطمینان می دهد که سطح آب در سطح مناسبی قرار دارد.

سایت گلس مغناطیسی به ما این امکان را می دهد که سطح آب را از فواصل دور ببینیم. این بسیار مهم است زیرا برخی از تجهیزات ممکن است در انتهای دیگر اتاق قرار داشته باشند و ما نیاز داریم که بتوانیم سطح آب را از روی زمین قرائت کنیم.

اما باید به یاد داشت که ما همچنان نیاز داریم که سایت گلس معمولی  خود را نگه داریم. اگر ابهامی وجود داشته باشد، باید نزدیک تر شویم و سطح آب را مستقیما از روی سایت گلس موجود قرائت کنیم.

دوره آموزشی دیگ بخار -مقدماتی 

این مجموعه به سفارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد مدیریت فنی ساخته شده نمونه این ویدیو ها در هیچ سایتی وجود ندارد و برای اولین بار در ایران این ویدیو ها دوبله شده این مجوعه شامل انیمیشن سه بعدی -شبیه سازی سیالات -ویدیو های اختصاصی  و با صدای زیبای آقای عرفان آبکار و جناب محمد رضا مظفری دوبله شده برای دسترسی راحت تر به این مجموعه  لینک دانلود آن را در اختیار همه علاقه مندان خواهیم گذاشت . همچنین در صفحه دوره میتونید با مدل های سه بعدی انلاین بیشتر یاد بگیرید

دانلود آموزش دیگ بخار

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا